ВРЪЩАНЕ НА СУМИ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
ВРЪЩАНИЯ
Пробвайте своя нов INGILIZ чифт в уюта на собствения си дом, винаги върху килим или под с мокет, за да избегнете признаци на износване на кожата или подметките. Ако промените решението си относно покупката си, имате 14 дни от получаване на поръчката, за да организирате връщането си. Процесът ни на връщане е следният:
➔ Стъпка 1: Уведомете ни за Вашето връщане.
Можете да инициирате връщане в рамките на 14 дни след получаване на закупения продукт.
Моля да ни пишете на имейл shop@ingiliz.bg, в който да ни уведомите за желанието да върнете артикула, който сте закупили. Нужни са ни имената, имейл адреса, телефонния номер, с които сте направили поръчката, както и нейният номер. Номерът на поръчката е изпратен на имейла Ви, заедно с потвърждението на Вашата заявка и е с формат #ХХХХ.
Ние ще генерираме попълнен формуляр с Вашите данни, номера на модела, неговия размер и инструкции къде и как да ни върнете пратката.
Молим да разпечатате формуляра и да сверите всички попълнени данни в него, както и да впишете банковата сметка, по която бихте искали да върнем заплатената сума. Молим да впишете и действителната причина за връщането на артикула. За нас Вашата обратна връзка е изключително важна, за да не спираме да подобряваме продуктите си и да се доближаваме все повече до Вас, нашите лоялни клиенти.
Приложете формуляра към артикула за връщане и подгответе пратката за изпращане.
➔ Стъпка 2: Обадете се на куриер за получаване.
Организирайте получаването с куриерската служба по ваш избор (например Спиди или Еконт) по телефона.
➔ Стъпка 3: Подгответе пакета.
Подгответе връщането си в оригинално, неносено, немаркирано и опаковано състояние (с оригинална картонена кутия, кутия INGILIZ, торби за прах и др.). Добавете разпечатания формуляр с вписаните в него ваши данни, банкова сметка и титуляр.
Върнатите продукти, които не отговарят на изискванията по-горе, ще Ви бъдат изпратени обратно.
За да защитите пакета си, трябва да използвате транспортната кутия, в която сте го получили.
Ако вече нямате такава, моля, уверете се, че кутията за обувки е безопасно опакована. При артикули, които не са били правилно защитени при транспортиране, не гарантираме възстановяване на пълната сума.
➔ Стъпка 4: Предайте на куриера
Предайте своя пакет на куриерската фирма, която сте избрали, и следвайте техните инструкции.
➔ Стъпка 5: Уведомление за възстановяване на средства.
След като получим и проверим Вашия пакет, ние ще потвърдим получаването му и ще обработим връщането на средства в рамките на до максимум 14 календарни дни.
ЗАМЕНЯНЕ
При нужда от замяна ви съветваме да създадете нова поръчка и междувременно да подадете заявка за своето връщане - сумата за нежелания артикул ще ви бъде възстановена възможно най-скоро. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на shop@ingiliz.bg или на +359 899 916 043.
ТАКСИ ЗА ВРЪЩАНЕ
Разходите по връщане са за сметка на клиента.
КАНСЕЛИРАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА
Ако искате да анулирате поръчката си, трябва да ни уведомите по имейл: shop@ingiliz.bg или телефон: +359 899 916 043 в рамките на 12 часа след извършване на поръчката. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 15 работни дни, докато възстановените суми станат видими в банковата Ви сметка.
Възстановяването на суми за подаръчни поръчки, ще бъде извършено към купувача.
НЕВЪЗСТАНОВЯЕМИ РАЗХОДИ
Първоначалните разходи за доставка не подлежат на възстановяване. Митата и данъците не подлежат на възстановяване.