ВРЪЩАНЕ НА СУМИ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
ВРЪЩАНИЯ
Пробвайте своя нов INGILIZ чифт в уюта на собствения си дом, винаги върху килим или под с мокет, за да избегнете признаци на износване на кожата или подметките. Ако промените решението си относно покупката си, имате 14 дни от получаване на поръчката, за да организирате връщането си. Процесът ни на връщане е следният:
➔ Стъпка 1: Уведомете ни за вашето връщане.
Можете да инициирате връщане в рамките на 14 дни след получаване на вашия артикул.
Моля, попълнете този формуляр за връщане. Уведомете ни за номера на вашата поръчка и причината за връщането.
След това ние ще отговорим с одобрение на вашето връщане и ще изпратим по имейл етикет за връщане за печат.
Друга възможност е да ни изпратите имейл на customercare@ingiliz.com с вашата заявка и причина за връщане.
➔ Стъпка 2: Обадете се на куриер за получаване.
Организирайте получаването с куриерската служба по ваш избор (например Спиди или Еконт) по телефона.
➔ Стъпка 3: Подгответе пакета.
Подгответе връщането си в оригинално, неносено, немаркирано и опаковано състояние (с оригинална картонена кутия, кутия INGILIZ, торби за прах и др.).
Върнатите продукти, които не отговарят на този критерий, ще Ви бъдат изпратени обратно.
За да защитите пакета си, трябва да използвате транспортната кутия, в която сте го получили.
Ако вече нямате такава, моля, уверете се, че кутията за обувки е безопасно опакована. При артикули, които не са били правилно защитени при транспортиране, не гарантираме възстановяване на пълната сума.
➔ Стъпка 4: Предайте на куриера
Предайте своя пакет и отпечатан етикет за връщане на куриера.
Уверете се, че са го прикрепили към кутията ви.
➔ Стъпка 5: Уведомление за възстановяване на средства.
След като получим и проверим вашия пакет, ние ще потвърдим получаването му и ще обработим връщането на средства.
ЗАМЕНЯНЕ
При нужда от замяна ви съветваме да създадете нова поръчка и междувременно да подадете заявка за своето връщане - ще ви бъде възстановена сумата за нежелания артикул възможно най-скоро. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас на customerservice@ingiliz.com
ТАКСИ ЗА ВРЪЩАНЕ
Доставката за връщане е за сметка на клиента.
КАНСЕЛИРАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА
Ако искате да анулирате поръчката си, трябва да уведомите customercare@ingiliz.com в рамките на 12 часа след извършване на поръчката. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 15 работни дни, докато възстановените суми се появят в банковата ви сметка. Възстановяването на суми за подаръчни поръчки, ще бъде извършено към купувача.
Моля, уверете се, че вашите артикули са върнати нови и неизползвани. Когато пробвате обувки, внимавайте да не надраскате подметките или да оставите белези върху кутията за обувки. Моля, опитайте обувките си на килим или подобна платформа, тъй като нашите подметки са много деликатни и лесно могат да бъдат надраскани. Връщанията трябва също да включват торбичката за прах и кутията, тъй като те се считат за част от продукта. Моля, поставете кутията за обувки в друга кутия, за да предотвратите повреда по време на транспортиране. Артикулите, които не отговарят на нашата политика, няма да бъдат приети и ще ви бъдат изпратени обратно.
ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА
След като връщането ви бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Разходите за връщане ще бъдат приспаднати от възстановяването на сумата. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 15 работни дни, докато средствата бъдат получени обратно в акаунта ви.
НЕВЪЗСТАНОВЯЕМИ РАЗХОДИ
Първоначалните разходи за доставка не подлежат на възстановяване. Митата и данъците не подлежат на възстановяване.