Вярваме, че прозрачният подход дава възможност на нашите клиенти да направят информиран избор.
Всеки чифт е ръчно изработен в Пещера, България, с помощта на техники, които са предавани от поколения висококвалифицирани майстори-обущари. Разполагаме и със собствени производствени съоръжения за дизайн и производство на: капачета на обувки; стелки за обувки; естествени крафт подметки. Местното производство е важно за нас, защото подкрепя нашата икономика, поддържа връзката ни с всяка стъпка от производствения процес и с нашата общност от занаятчии и ни помага да гарантираме, че вашите обувки INGILIZ са направени с любов към качеството и с внимание към околната среда.
РАЗНООБРАЗИЕ И ПРИЕМСТВЕНОСТ
Като работодател, INGILIZ се ангажира да гарантира равни възможности за всички, да насърчава приемствеността на работното място и в същото време да подкрепя индивидуалния растеж. Приоритет на компанията е всеки служител, независимо от пола, етническа принадлежност, социално-икономически статус, сексуална ориентация, националност, възраст или увреждане (осезаемо или скрито), да се чувства добре дошъл и оценен в семейството на INGILIZ. 100% от наетия персонал са служители на постоянен договор.
РАВЕНСТВОТО МЕЖДУ ПОЛОВЕТЕ
Ценностите на INGILIZ насърчават равенството между половете - Горди сме, че в момента жените съставляват 69% от нашия екип, както и 50% от нашите висши управленски позиции.
ОБУЧЕНИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ
INGILIZ вижда своите хора като агенти на промяната и движеща сила зад прилагането на нашия зелен бизнес модел. Провеждаме обучения и семинари за социалното равенство, равенството между половете, изменението на климата и кръговата икономика. Тези дейности са в съответствие с ежедневните процеси на всички отдели.
Дизайнерският екип играе жизненоважна роля в тази екосистема, тъй като задълбочените познания за устойчивите принципи и материали вдъхват живот на устойчиви продукти.
INGILIZ също участва в проекти в сътрудничество с местни образователни институции. Провежда активни обучения за млади висшисти. Събитията са с практически фокус върху производството и дизайна, съобразени с перспективите за устойчива мода.
69%
СЛУЖИТЕЛИ СА ЖЕНИ
50%
ЖЕНИ НА УПРАВИТЕЛСКИ ДЛЪЖНОСТИ
46
СРЕДНА ВЪЗРАСТ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ